Overslaan en naar de inhoud gaan
Stembureau in Dorpsgebouw ’t Gebint geopend

Stembureau in Dorpsgebouw ’t Gebint geopend


 

Al direct na openen van het stembureau in Dorpsgebouw ’t Gebint weten de inwoners de weg te vinden naar het stemhokje. Het stemmen vindt plaats in de kleine vergaderzaal bij Café Ome Toon.

Er is van 7:30 uur tot 21:00 uur de mogelijkheid om uw stem uit te brengen voor deze lokale verkiezingen.

Deel het bericht:

Meer nieuws

Artikel plaatsen met Biests nieuws?

Help mee om de website van Biest-Houtakker actueel te houden.
Heb je Biests nieuws?